onsdag den 12. februar 2014

Der gik "Mormor" i den

 
 

For lidt tid siden viste Libbie med bloggen Binemor en fin hæklet gul flakon på instagram om hendes mor havde lavet til hende.
Jeg blev inspireret og søgte på Google efter en opskrift så jeg også kunne lave en.
Det er nu ikke fordi jeg er til den slags hæklede flakon´er men jeg synes det er sjovt at hækle de fine mønstre.
Jeg synes nok der er lidt for meget Mormor/ Farmor over dem :)
 
Den øverste er ret stor og med en fin forhøjet blomst i midten og passer nok bedst til at ligge på et bord/kommode eller hvor man nu har sådan nogen liggende...
Nr. 2 er lidt mindre og vil passe fint i størrelsen som mellemlægs serviet mellem to tallerkner. Men så vil det nok være passende at lave nogen flere, så man kan dække et fint bord!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar