fredag den 3. januar 2014

Mrs. Fitness... (det er (snart) mig)



Jaaa, så er jeg med på bølgen...
Jeg har meldt mig ind i LOOP med det formål at komme i bedre form og måske også blive strammet lidt op her og der. Der er jo heldigvis et stykke tid til sommer, så mon ikke jeg kan nå at blive lidt mere "fit" inden da...
 
Jeg har altid godt kunne lidt at bevæge mig og de sidste år har jeg løbet en del og dyrket meget Zumba. Men desværre har jeg fået en skade i min ene fod som ikke rigtig vil blive bedre. Det sidste år har jeg ikke bevæget mig ret meget, kun lige hen til sofaen hvor sofaformen har indfundet sig.
Efter et år som "skadet" har jeg indset at jeg nok ikke kommer til at løbe foreløbig, så nu har jeg altså sat mig for at hive lidt i div. maskiner for at komme ud af sofa og -kageformen igen.
 
Jeg kan godt lide deres måde at kører LOOPcentrene på. Man skifter til en ny maskine hver gang der er gået 45 sek. På den måde skal man ikke stå og vente på at komme til, og man træner hele kroppen igennem uden af køre træt i det.
2 omgange rundt i cirklen tager 24 min. og så er du trænet igennem.
Man er velkommen til at tage flere omgange hvis man har lyst, men 2 er nok.
 
Fra jeg tager hjemmefra til jeg er hjemme igen, tager det en time. Så tiden kan jeg vist ikke bruge som undskyldning.
Og så er der også en træningsring til børn fra 8 år med maskiner tilpasset deres størrelse.
Mine drenge elsker at være med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar