lørdag den 14. december 2013

Kommentare der "bliver væk"

Jeg har nu et par gange oplevet at få en E-mail om at der er en kommentar på min blog, for derefter ikke at kunne se den på bloggen.
Jeg kan læse kommentaren i E-milen og se på Google+ at den er der. Men på bloggen er den pist borte.
 
Igår skete det igen...
Jeg fik denne kommentar på mit indlæg:
 

Sabrina Møller

 

kommenterede et indlæg på Blogger.
                                                  Delt offentligt  -  I går 08.02

 
Jamen hvor er den bluse bare SKØN!
sikke et sødt sæt med nederdelen :o)
Kh Sabrina


 
Men den kan ikke ses!
 
Er der nogen af jer andre der oplever/har oplevet det samme?
Og har I fundet ud af at gøre noget ved det?
Mon det kan have noget af gøre med Google+?
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar