søndag den 24. november 2013

Jeg tegner


 
For en lille måneds tid siden vandt jeg en give away hos Fingernem, en bog om at tegne Zentangle. Du kan se den her
 
I denne weekend har jeg så fået prøvet lidt af tegnemetoderne fra bogen og med stor inspiration fra Helena der har bloggen Made by Me 
Hvis ikke du kender den så lig forbi. Helena er virkelig dygtig til både det ene og det andet kreative.
 
Min weekend er gået med at hoste og hoste og hoste og så lige lidt mere og energien har derfor ikke været til de store projekter. Men sådan en tegning her, den har jeg kunne sidde med på skødet mens jeg sad i sofaen og havde lidt ondt af mig selv :)
De er mine første forsøg med disse tegninger og jeg er ganske godt tilfreds med resultatet.
Jeg skal helt sikkert lave flere, for det er super hyggeligt at sidde der med pen og papir.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar