torsdag den 17. oktober 2013

Det er vist en ommer...

 
 
(Jeg underskylder lige billedet til at starte med. Taget med telefonen i dårligt lys)
 
Efter at have læst dette indlæg og dette hos LaRaLiL besluttede jeg at jeg også måtte prøve at sy en body. Ikke at jeg har nogen babyer eller planer om en, men jeg kan jo altid forære den væk til nogen der har sådan en lille størrelse.
 
Men hold da lige op hvor ribben driller mig. Jeg ville prøve at sy den fast, så den ligesom er foldet omkring stoffet (håber det giver mening) og derefter sy den fast med dobbeltstikning.
Det blev dog ikke helt efter planen. Enten har jeg trukket for meget eller for lidt i ribben. I hvert fald så flagre og buler det helt forfærdeligt!
Altså en ommer!
 
Jeg har allerede klippet til en ny, men denne syer jeg ribben på som jeg plejer! For jeg vil lave en body med amerikansk lukning. 
Og så må jeg vist i gang med at øve mig, så jeg kan få styr på den anden måde også!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar