tirsdag den 3. september 2013

Ufrivillig pause...

 
 
 

 
 
Et par lange arbejdsdage i sidste uge, en DHL-stafet og en arbejdsdag/aften på arbejdet. gjorde at jeg var godt brugt i sidste uge når jeg endelig satte mig ned om aftenen.
Da weekenden så kom, røg internettet sig en tur og jeg kunne ikke skrive eller kommentere på indlæg fra mobilen. Jeg kunne læse indlæggene men det tog en "krig" at få den frem...
 
Nu er jeg på banen igen og jeg har da lavet en lille smule i den forgangene uge, så lidt kan jeg da vise frem.
 
Jeg er blevet færdig med dåbskjolen som jeg har lavet til niecens søn. Han skal døbes på søndag og jeg har lovet ikke at lægger billeder af kjolen på nettet før efter denne dag. Moren vil gerne have at gæsterne først ser den i kirken.
 
Jeg har også lavet en dåbsgave til en anden lille dreng, men da han heller ikke er døbt endnu kan jeg heller ikke vise den frem.
 
Så er det blevet til et par mørkeblå bukser i isoli til hver af mine drenge. De har gymnastik udenfor i skolen og nu kommer tiden jo hvor det bliver lidt køligere, og så er det jo rart med lidt varmere idrætstøj.
Olivers bukser har fået en neon orange snor i livet og Felix en neon gul.
Da jeg tog billederne havde Oliver endnu ikke prøvet sine og de er derfor ikke lagt op endnu.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar