lørdag den 14. september 2013

Sy fra lageret, del 6






For 6. gang er det lykkedes mig af finde noget stof på hylderne som jeg kunne lave noget af.
Stoffet har ikke ligget så længe og samlet støv. Jeg købte det i forsommeren i Stof & Stil og har syet en nederdel til mig selv i det. Da jeg købte det viste jeg ikke lige hvad det skulle bruges til, der derfor fik jeg nok købt lidt rigeligt. Man skulle jo nødigt stå og mangle...
Nu er det så kommet Sofia til gode.
Et par skønne ballonbukser med foer af det blødeste af lysebrune stof, som jeg ikke har den rigeste ide om hvor kommer fra. Muligvis har jeg engang fået det af min Mormor, og har jeg det, så er det nok +20 år gammelt.
Det er nu altså en god følelse at få brugt noget af alt det stof jeg har liggende, og så er det jo også bagefter lidt mere okay at købe nyt... Er det ikke...?!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar