fredag den 20. september 2013

Sy fra lageret, del 12


 
Projekt nr. 12 er denne oversizebluse.
Stoffet er købt på Stof2000 hjemmeside for et par år siden. Jeg klippede den men synes så ikke at det alligevel rigtig var mig med sådan en oversize -"ting". Derfor fik den bare lov at ligge i restekassen for smide stoffet ud, det ville jeg alligevel ikke selvom jeg havde klippet i det.
I weekenden, havde jeg så besøg af min mor. Hun fik øje på stoffet og synes det så spændene ud.
Så derfor har jeg nu syet blusen færdig, ikke til mig. men til hende.
Jeg er dog lidt i tvivl om halsen er blevet lidt for vid. Og hvis den er, så må jeg jo bare sprætte folde-elastikken af og lave den mindre.
Indtil videre gør jeg dog ikke mere ved den , førend hun har prøvet den.
Kanten forneden har jeglagt op med en pynte stikning.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar