lørdag den 17. august 2013

Sort med turkise detaljer

Så blev min kjole færdig.
Det er mange år siden jeg sidst har syet piping bånd på noget (tror det var på en bluse til Oliver da han var 2-3 år, han bliver snart 12 år...) jeg er dog ganske tilfreds med resultatet og er blevet mange erfaringer rigere til næste gang jeg vælger at bruge det.
Syningerne valgte jeg at lave i kontrast farve til det sorte og når jeg nu alligevel havde kastet mig ud i kontrasterne, så synes jeg at knapper og bæltet skulle have deres egen farve.

Jeg har valgt at sætte satinfoer i nederdelen, så den ikke "sætter sig fast" i gamacher og strømpebukser. Det er nemlig så irriterende og ser ikke pænt ud...

Inden for de næste uger skal vi til ikke mindre end to barnedåb. Mon ikke at jeg kunne have denne her på, i hvert fald til den ene !?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar