fredag den 2. august 2013

Altså den ferie... :)

Den er da bare helt fantastisk!
 
Vi har være 14 dage på Cypern. Vi oplevede en masse skønne ting og badet i det mest fantastiske krystalklare blå vand.
 
Nu har vi så lige et par dage hjemme inden hverdagen starter op igen.
Vi har sat telt op i haven og her sover Oliver og Felix så hver nat, de råhygger!
 
Tingene i drivhuset er vokset helt vildt og vores vandmelon er nu på størrelse med en håndbold.
Det bliver spændene at smage på den, når den er helt moden!
 
Jeg nåede lige at sy et par kjoler mere inden vi tog afsted på ferie, jeg fik dog ikke taget billeder af den, men det gør jeg nok en af dagene. Og så lægger jeg et par billeder ind her på bloggen.
 
I efteråret skal vi til barnedåb og jeg har fået den store ære at sy dåbskjolen.
Wow!
Forældrene (moderen, nok mest!) har nogen ønsker til hvordan den skal se ud, så nu håber jeg at jeg kan få det færdige resultat til at ligne det billede hun har i hovedet!
Jeg glæder mig vildt til at komme i gang med kjoleprojektet.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar