onsdag den 3. april 2013

Ottobre 2/2005

2. påskedag sad jeg og bladrede gamle Ottobre-blade igennem. Jeg forslog Oliver at han kunne kigge med og se om der var noget som han synes om. Gjorde det meget klart for ham at farver mm. selvfølgelig altid kunne ændres og ikke behøvede at ligne det, han så på billederne.
 
Han fandt hurtigt en T-shirt som han syntes om. Og heldigvis havde jeg stof på hyldene så jeg kunne gå i gang med det samme, da jeg havde tegnet mønstret af.
Oliver ville prøve den med det samme, den kom ud af symaskinen, så den er lidt krøllet og ikke blevet presset i syningerne.
 



 

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak.
      Jeg synes faktisk den blev helt god med de "buede" striber og Oliver er super glad for den :)

      Slet
  2. Skønne forårsfarver,
    Det er dejligt når man stadig får lov at sy til drengene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så skønt at jeg stadig kan få lov til at sy til mine drenge selvom de er blevet store. Jeg har ikke helt så frie hænder som da de var små, men det er nu okay :)

      Slet
  3. Hvor er den fed- han ser da sej ud- og skønt at han gider være med til planlægningen:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Ja det er fedt at han kommer med ønsker og ideer.
      Nogen gange kan han finde på ting/design som jeg aldrig havde drømt om.
      Men som oftest ender resultatet med at blive ganske godt. Og Oliver er glad :)

      Slet