torsdag den 25. april 2013

Mit næsten rydelige krea-værelse

Jeg tror ikke at det nogensinde vil lykkedes at tage billeder af et helt opryddet krea-værelse.
Jeg skal både sy, hækle og strikke. Lave modellervoks, perler og lys. Tegne, male og klippe.
Og en masse andet!
Hver gang jeg ser en fantastisk idé, køber jeg gerne ind så jeg kan lave mindst 4 eksemplarer, (ups) :)
Værelset er ikke så stort. Tilgengæld er det fyldt med alle mulige og umulige ting.
Elsker mit værelse!
Brudekjolen bar jeg for knapt 2 år siden til vores herlige bryllup.



Billederne er taget men mobilen og derfor lidt uskarpe. 

8 kommentarer:

  1. Skønt værelse der oser af kreativitet :-)))))) Herligt at have sit eget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er simpelthen fantastisk at have et rum hvor det er okay at rodet bliver liggende selvom der skal spises eller kommer gæster.
      Elsker det!

      Slet
  2. Dejligt med et krearum :-) Jeg har kun vores spisebord, så ind i mellem drømmer jeg osse om mere plads!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå du gør. Vi er heldige at bo i et hus med mange rum og plads til at rode uden at det gør noget :)

      Slet
  3. Skønt rum, et fuldstændigt ryddet krea-rum er vel ikke muligt- hvor der handles der "spildes" :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret. Hvis der er fuldstændig ryddet op, så er det jo nok fordi det ikke bliver brugt :)

      Slet