fredag den 19. april 2013

1. Forsøg med pettiskirt

Jeg har tidligere vist et pettiskirt som jeg lavede for noget tid siden. Du kan se det Her
Det var faktisk ikke første gang jeg lavede et pettiskirt.
1. pettiskirt lavede jeg i en flot blå farve med hvid kant forneden. Jeg fik kun lavede den i et lag og derfor er den en smule gennemsigtig.
Og det er så grunden til at jeg ikke har vist den frem før nu.
Jeg var nemlig lidt irriteret på den. Nu har jeg så gået og kigget på den et godt stykke tid og kommet frem til at den godt kan tåle at se dagens lys alligevel.

4 kommentarer:

  1. Lovely! Er så forelskede i alle de pettiskirts Blogland viser frem for tiden, men tøver lidt med sådan at sy flere år på forskud. Måske man ku' sy et til sig selv... altså, bare til at ha' på herhjemme, når man vil føle sig lidt som en prinsesse ;-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er simpelthen skønne.
      Selvfølgelig kan du da sy skørter nu. Jeg syr dem og jeg har ikke engang nogen piger! haha :) Men heldigvis har vi kusine Sofia som aftager dem.
      Men et til dig selv vil da også være på sin plads, der er vel lidt prinsesse i os alle :)

      Slet