onsdag den 27. marts 2013

Strygestof - det er sjov!

I dag har jeg leget lidt med strygestof :)
 
Fætter Samuel har smidt bleen og derfor skal han selvfølgelig have nogen bukser der er nemme at tage af når det skal gå stærkt!
Hans mor ønskede at han fik et par sorte bukser med navn ned af det ene ben bagpå. Det andet par er syet at noget isoli stof som jeg har haft liggende længe...
Dengang syede jeg en bluse af det til Oliver, der var han 3 år -nu er han 11 år! 
 

 
Meget inspireret af denne tiger som jeg har set på bloggen Stjernepels har jeg også lavet en tiger som nu pynter på et par militærgrønne bukser!
 
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

  1. WOW, Linette, det der er da vildt!! Kæft den er blevet sej - og faktisl meget flottere lavet end min o.O fede bukser, de må da bringe lykke :-) og takker for linket, søde!
    Kh. Trine

    SvarSlet
  2. Tak Trine.
    I min "yngre dage" (haha, lyder som om jeg er MEGET gammel) var det et hit med disse uroer skåret ud i karton, dem lavede jeg en del af...
    Synes faktisk at det var lidt hyggeligt at sidde og skærer igen, er allerede gået i tænkeboks til næste projekt :)
    Samuels mor har godkendt buksene... Så mangler de kun Samuels godkendelse :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  3. Fed ide med navn på bukserne. Jeg må vidst snart forsøge med strygestof :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver du nød til. Det er mægtig sjovt, mulighederne er jo uanede :)

      Slet
  4. Hvor er de fede!
    Er vild med den måde navnet er ned langs benet og virkelig skøn figur! :)
    Ha en god påske
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sabrina.
      God påske til dig også :)

      Kh. Linette

      Slet
  5. Ej Linette hvor er det vaks at du har sat navn på bukserne!!!
    Den vil jeg have i tankerne :)
    Nem måde at pimpe et par bukser

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var ikke en hel dårlig ide. Tror absolut ikke det bliver sidste gang at jeg gør det. Og Samuel elsker det.

      Kh. Linette

      Slet