søndag den 10. marts 2013

Måtte lige prøve en gang til...

Ja, jeg kunne ikke lade være...
Jeg måtte simpelhen sy endnu en 50´er inspireret kjole.
Det gik jo meget godt med den første!
Den kan du se HER
 
Denne gange har jeg kantet den med hvidt skråbånd, synes det giver sådan et fint finish.
Jeg mangler dog at finde nogen knapper til den. Dem jeg har liggende i knap-kassen herhjemme er bare ikke de rigtige.
Så jeg må vist forbi Mormor og se om hun mon ikke har nogen der kan bruges :)
 
Jeg kan dog ikke vente med at vise det næsten færdige resultat fem.
Så her er den -uden knapper!
 

 
Billederne gør desværre ikke noget godt for kjolen.
Den er lidt svær at tage billeder af på grund af mønstret i stoffet.
 

10 kommentarer:

  1. Den er Gigi sød fint mønster du har... Hor er det fra?

    SvarSlet
  2. Linette - Det´ Hyggeligt10 marts, 2013 20:49

    Tak skal du have :)

    Det er et mønster fra Burda. Men jeg har ændret en del i det, så det blev som jeg ville have det!

    SvarSlet
  3. Nydelig. :) Du er dygtig, Linette.

    SvarSlet
    Svar
    1. Linette - Det´ Hyggeligt10 marts, 2013 21:40

      Tak Randi.
      Når Dean og drengene sidder og spiller, så må jeg jo finde på noget jeg kan lave... :)

      Slet
  4. Hvor er den sød! Jeg er også helt vild med de 50'er-kjoler, men skubber projektet (forsøget) til jeg har et "gå-barn". Der er bare ikke samme elegance i at kravle i sådan en sag ;-) Den anden du har lavet er godt nok også skøn!! Elsker de der sløjfer og knapper bagpå!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.
      Ja, det er nok bedst at vente til din datter kan gå. det er også noget væære rod når de "kravler ind" i kjolen og ikke kan komme videre...
      Jeg er også vild med sløjfen og knapperne bagpå. Håber jeg kan finde nogen rigtig fine til denne her :)

      Slet
  5. Den er fin, super i det sorte med hvide kanter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have!
      Jeg er rigtig tilfreds med de hvide kanter, det bliver ikke sidste gang jeg laver det.

      Slet
  6. Wow! Hvor er den bare fin :)

    SvarSlet