lørdag den 16. februar 2013

Ud at løbe...

Så er kampen sat ind mod "mormorarme" og "traktordæk"
Jeg har været på min første løbetur i månedsvis.... Weee -Jeg kom virkelig afsted!
Jeg er startet op stille og roligt med en tur på 2,5 km. Et par ufrivillige gå pauser pga. sne, men det var nu fint nok.
Jeg har hentet endomondo til telefonen så jeg kan se hvor langt jeg løber og hvor hurtigt. I dag var ikke imponerende men forhåbentlig bliver det snart bedre.
På mandag er det afsted igen
Og om en måned er jeg tynd som en sild!
(jaja, man skal jo tror på sig selv) !!

5 kommentarer:

  1. Det kan være så motiverende med de "tydelige" tal. Held og lykke med projektet!

    SvarSlet
  2. Sådan! Flot at du er kommet i gang. :-) jeg dur ikke til at løbe men jeg brugte endomondo da jeg gik meget med barnevognen. Det gav også en følelse af at have lavet lidt.

    Det er et godt program så man kan konkurrere lidt med sig selv

    SvarSlet
  3. Hvor er det sejt! Godt gået - især i det her vejr og årstid ;-)

    SvarSlet