fredag den 15. februar 2013

Sidste babytøj i denne omgang

Efter at have tilbragt en del tid foran symaskinen med at sy babytøj, lidt større pigetøj, og tøj til mine egne store drenge, er jeg nu vendt tilbage til det hækletøj som jeg startede på for et par uger siden.
 
Jeg satser på at jeg om et par dage kan vise det færdige hæklearbejde.
Men indtil da må I  "nøjes med" lidt billeder af det sidste babytøj til Zean der er kommet gennem symaskinen.
Ideen til de gule ribkanter fik jeg da jeg læste dette indlæg på Boselade´s skønne blog.

 
Et par brune velour bukser og et par brune bukser i bredriflet fløjl.
 
(Note til mig selv: Tag ikke billeder af brunt tøj på en brun sofa!)
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Hvor har du været produktiv - rigtig fint.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Trøjen er super fin :-)
    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke !!
      Jeg har jo også haft en skøn inspiration til den ... :)

      Slet
  3. Super fint tøj :)
    Rigtig sød t-shirt, har også selv det stof - er først lige bevæget mig ud i at sy jersey bluser :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet