tirsdag den 5. februar 2013

Påfuglen

På fredag skal der, (ligesom mange andre steder), være fastelavn i den vuggestue og børnehave hvor jeg arbejder.
Her er personalet for det meste også klædt ud, og i år er jeg blevet inspireret af de mange flotte påfugle jeg har set rundt omkring her i blogland.
 
Så jeg har lavet et påfugle kostume som jeg kan have på til fastelavn...
Jeg skal ikke have nogen maske på, da flere af børnene ikke kan lidt hvis de ikke kan se ansigtet.
 
I stedet har jeg tænkt mig at lave lidt pynt med filt og fjer som skal sidde på en hårbøjle.
Helt hvordan den skal se ud, har jeg ikke fundet ud af, men jeg har jo heldigvis helt til fredag :)
 
Skørtet kan jeg dog godt vise frem nu!
 
 

5 kommentarer:

  1. Ej hvor fint. Jeg håber der kommer et billede hvor du har kostumet på :)

    SvarSlet
  2. Tak :) Tror I ikke jeg tager "kegler" hos et par af børnehave pigerne når de ser mig på fredag! ;)

    SvarSlet
  3. Tror der vil være mange små prinsesser der synes du er smuk. Og dejligt du giver den gas og samtidig tager hensyn til at de ikke kan finde ud af når man er alt for klædt ud.

    SvarSlet
  4. Wow, hvor flot! Jeg var "kun" en bi i børnehaven jeg arbejder, er sikker på børnene har syntes det er sejt med en påfugl :-)

    SvarSlet