onsdag den 16. januar 2013

Her kommer jeg fra!

Født på frederiksberg og flyttede som 1½ årig til Albertslund sammen med mine forældre.
Gik på Holsbjergskolen i Albertslund fra 0-10. klasse og derefter på EFG-jordbrug i Roskilde. Og blev færdig som dyreassistent. Har arbejdet på forskellige rideskoler.
Mødte mind mand ca. omkring 12 års alderen, men synes dengang han var tåbelig!
Omkring 2005 ville skæbenen at vi blev "næsten-naboer"
Begyndte at arbejde i daginstitution, først i Albertslund, senere i Vallensbæk og nu i julemandens by Holme Olstrup!
Købte hus i 1999 sammen med min kæreste
Oliver blev født november 2001
Felix blev født oktober 2003
Mistede min far marts 2004 (snøft)
Sommer 2007 flyttede vi alle 4 til Toksværd (lige ved Bonbon-land) i vores nybyggede hus.
Blev gift med min kæreste i 9. Juli 2011
Glad og lykkelig for min skønne familie, mit dejlige arbejde og mit fantastiske liv!
Inspireret af dette indlæg hos Binemor

6 kommentarer:

  1. Ahrmen det er bare så hyggeligt at læse om andre *ha ha* Puha du mistede godt nok din far tidligt, det må være hårdt....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en mægtig sjov lille leg, du har inspireret mig til at være med i.
      Ja var hårdt at miste min Far men heldigvis har jeg hjertet fyldt af gode minder!

      Slet
  2. super hyggeligt lige at se hvor du er fra du bor så på den samme ø som jeg og ikke så langt væk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er sååå hyggeligt at læse lidt om demder sidder på denanden side af skærmen :)

      Slet
  3. Hvor dejligt at læse lidt mere om dig :-) vil tænke på dig næste gang jeg kører forbi skiltet på motorvejen til Bon Bon land :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så står jeg klar og vinker til dig når du kører forbi :)

      Slet