fredag den 18. januar 2013

Barselsgave

I dag har jeg været oppegående det meste af tiden efter flere dage på langs med influenza. Weee... :)
Alt har dog forgået i et stille og roligt tempo, da jeg hurtig mistede pusten og lige måtte sætte med i sofaen med en kop the og hvile lidt.
Heldigvis kræver det jo ikke de store kræfter at sidde foran symaskinen og jeg har fået lavet dette sæt til lille nyfødte Zean som i dag er en uge gammel. Jeg glæder mig til at se ham, men venter lige til jeg er helt på toppen. Skulle jo nødigt smitte ham med et eller andet fælt!
Sættet er syet af lidt af de mange mange "rester" som jeg har liggende!
Blusen er syet i en lækker stribet jersey med gul rib og stjerner i strygestof

Bukserne er syet i grå skøn isoli, rib i samme stof som blusen, en stjerne i strygestof og tittekant lavet af gult kantebånd.
Buskerne foran.

Bukserne bagpå.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja ikke!
      Det er utroligt hvad man kan nogen gange kan trylle frem af gemmerne... Og hvor lidt stof der skal bruges når man syer i de her sm´størrelser.
      Skal helt sikkert sy noget mere inden han vokser sig alt for stor :)

      Slet
  2. Ej hvor er det bare fint!
    Jeg glæder mig helt til at komme igang med at eksperimenterer med strygestof :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)

      Jeg er også stadig på begynder stadige mht. til strygestoffet. Men jeg har fået "blod på tanden" og glæder mig til at lave flere fine ting med det :)

      Og velkommen hertil!

      Slet
  3. det er simpelt hen bare så fint det sæt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Det faldt også i god jord!

      Slet