mandag den 21. januar 2013

Babytøj ❤

Hvor er det altså hyggeligt at sy babytøj.
Man er jo næsten færdig før end man er begyndt... Det er utroligt hvad man kan få ud af resterne i "restebunken" Det er jo ikke meget stof der skal bruges til en str. 62-68.
 
Så i den kommende uge må jeg vist en tur på posthuset og sende en pakke afsted til lille baby Zean ❤
Brun/lyseblå rib
 
Blusen er lavet i stribet hvid/mørkeblå rib og bukserne i mørkeblå twill
 
Det mørkeblå twillstof er noget jeg har haft liggende helt fra mine egne drenge var små
Bagsiden af bukserne.
 

 

6 kommentarer:

  1. Hvor er du kreativ, Linette! Jeg er desværre ikke så kreativ selv, så jeg har i stedet brugt en del af januar måned på at lave udsalgskup hos http://www.ticket2heaven.dk/da/babytoej/ og de mange andre lækre babytøjs butikker. Jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave noget babytøj selv, så kender du nogen nemme opskrifter? Gerne helt simple, da jeg ikke er en ørn med nål og tråd :) Glæder mig til at følge din blog!

    SvarSlet
  2. Tak for de søde ord og velkomme hertil :)
    Selvom jeg er kreativ, så synes jeg nu også det er fantastisk af shoppe gode udsalgstilbud. det er jo så skønt at finde lækkert tøj til billige penge!

    Jeg er sikke på at du i STOF2000 kan finde nogen lette mønstre til bluser og bukser i små str. Personalet kan helt sikket hjælpe dig, så du ikke kommer hjem med noget alt for svært. Og så er det jo bare at gå igang.
    God fornøjelse med sytøjet :)

    Du er også velkommen til at skrive og spørger, måske kan jeg hjælpe!

    SvarSlet
  3. Hej, fine ting du har lavet. Hvor har du mon fundet den hvide stof med smalle striber til t-shirten der?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Det stribede stof købte jeg for mange år siden på et kræmmermarked, på Amarger tror jeg.
      Her kunne jeg desværre ikkev være til den store hjælp, beklager!

      Slet
  4. Hold da på - det er du da bare super dygtigt til.
    jeg har i længere tid prøvet på og lære og sy tøj selv, men det er ligesom om det bare ikke rigtig lykkes for mig.
    Ville så gerne kunne lave babytøj til mine små unger selv, så jeg kunne sætte mit eget præg på det.
    Ville der være nogen mulighed for at man kunne betale dig for at lave noget babytøj til en?
    Har set et super sød t-shirt inde på www.coolbaby.dk : http://coolbaby.dk/sommer-sæt-til-piger som jeg virkelig godt kunne tænke mig til min datter, jeg ville bare gerne have gul i stedet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord.
      Jeg vil da godt prøve at lave en t-shirt til din datter. Lige pt. har jeg ikke noget gult stof, men det kan jeg jo nok finde et sted :)

      Du kan skrive til mig her, så kan vi aftale nærmere.
      linette(snabel a)dkdata.dk

      -Linette :)

      (synes jeg har læst et eller andet sted at det ikke er godt at skrive mailadresser pga spam-robotter)

      Slet