tirsdag den 25. december 2012

Dagen derpå + mobil corver

Efter en super hyggelig juleaften igår med Mand, Børn, Bedstemor og Oldemor, har vi idag bare slappet af.
Bedstemor og Oldemor overnattede hos os og efter en rolig og hyggelig 1. juledag med the og nybagte boller og "gave-nyderi" kørte de hjem til sig selv ved 14 tiden.
Da vi bare var os selv igen, hyggede vi videre med hvad vi nu hver især havde lyst til: Tv, brætspil, nye telefoner, hækleri, computerspil og meget andet.
 
Desværre fik jeg en ekstra julegave i form af en kæmpe forkølelse... Så min 1. juledag er det meste af tiden tilbragt i sofaen iført mine nye hjemmestrikkede sokker, mens jeg hostene, nysene og spruttene har hæklet.
 
Jeg har hæklet et cover til min telefon efter en diy hos Lutter idyl med en lille elefant, på som jeg fandt inspiration til på Den lilla elefant.
 
Synes selv det er blevet rigtig fint!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar