søndag den 4. november 2012

Lige ved og næsten

Denne cardigan startede jeg på for flere uger siden, men så var det jo at jeg fik min nye symaskine og så fik hækletøjet lov til at ligge gemt væk i skuffen.
Men nu skal den altså være færdig.
 
Det er endnu en cardigan til den lille prinsesse Sofia (hun mangler jo tøj, det stakkels barn!!!)
Så søndagen har mest stået i hæklingens tegn, men der har dog været tid til en  3 km. løbetur i det smukke solskin sammen med mand og børn.
 
Cardiganens bag og for stykker er hæklet i et stykke pga. borden forneden.
 



 
Jeg mangler at hækle et enkelt ærme, sy den sammen og hækle rundt i kanten.
Så kan denne her også sendes afsted til det skønne gudbarn.
 

6 kommentarer:

  1. Nøj hvor ser den fin ud. Jeg har aldrig tænkt at man kan hækle tøj. Kunne strikke. :-) og det kan jeg ikke.

    Håber du viser det færdige resultat :-)

    SvarSlet
  2. Jeg skal nok lægger billeder på af den færdige cardigan om et par dage.

    Jeg er bedre til at hækle end strikke og synes simpelhen det er så hyggeligt med en lille prinsesse som jeg kan lave noget til ind i mellem. denne her er også hæklet til hende.

    http://dethyggeligt.blogspot.dk/2012/09/nyt-hkleprojekt-frdig.html

    SvarSlet
  3. Hende Sofia har da været rigtig heldig med sin gudmor ;)
    Hun skal nok blive rigtig fin

    SvarSlet
  4. hvor ser den fin ud og sikke et arbejde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lotte.
      Når først man har lavet borden, så er den nu meget enkel. Og hvis ikke man lægger den i "glemmeskuffen", så er den også rimelig hurtig at lave :)

      Slet