lørdag den 6. oktober 2012

9 år siden

Tænk engang... Min baby bliver 9 år i dag...
9 år siden en taxachauffør var ved at "dø af skræk" over at jeg sad på bagsædet i hans bil med veer.
9 år siden jeg tænkte, nu er det heldigvis snart slut med ondt i bækkenet (jeg blev klogere).
9 år siden jeg ventede over 3 timer på en rygmags bedøvelse (der ikke virkede alligevel).
9 år siden jeg tilbød lægerne på hospitalet at læse min journal for dem, det tog dem flere timer selv at få gjort.
9 år siden lægen scannede min mave og sagde; jeg kan ikke finde den...  HALLO, kig på mig, jeg ved den er der, jeg ligner en hval.
9 år siden jeg prøvede at overbevise lægerne om at babyen skulle have hjælp til at komme ud.
9 år siden jeg fik en endnu flere "druks" der stadig ikke virkede.
9 år siden lægen sagde; Du skal have et kejsersnit.
9 år siden lægen sagde til mig; næste gang skal du have planlagt kejsesnit. (og jeg tænkte næste gang, hvad f..... tænker du på).
9 år siden Oliver fik en lillebror.
9 år siden kl. 14.04.
4 kg. 54 cm.
Og i dag er han så blevet fejret, først her hjemme af os og siden i legeland af hele klassen.
Kigger på gaverne ved morgenbordet.

9 år og meget glad.

Weee, det er sjovt.

Kage og gaver.

Der pakkes op.

Simon og Oliver i kamp.

Gæsterne.

Far får tæv.

Musklerne afprøves.
Og da vi kom hjem sagde Felix; Jeg tror nok de synes at jeg har holdt den bedste fødselsdag!!!

4 kommentarer:

  1. Tillykke med ham. Åh hvor dejligt med hans kommentar. Så er det skønt at fejre de små 'babyer'

    SvarSlet
  2. Tak :)
    Det er herligt med små børn, men de er nu altså også ret sjove når de bliver større.
    Og så er det jo heldigt at det kun er børnene der bliver ældre...!!

    SvarSlet
  3. Tillykke med din baby. Ser ud til I havde en dejlig dag. Selvfølgelig har Felix holdt den bedste fødselsdag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Vi havde en skøn dag og sluttede den af herhjemme med Pizza og en god film.
      Og selvfølgelig holdt han den bedste fødselsdag, haha :)

      Slet