tirsdag den 25. september 2012

Nyt hækleprojekt - Færdig !!

Jep, så er den sidste garnende hæftet og knapperne syet på.
For knapt to uger siden gik jeg igang med at hækle en ny lille trøje til Prinsessen Sofia.
Jeg havde noget fint lyselilla bomuldsgarn liggende i skuffen som jeg havde købt et par uger forinden. Det tænkte jeg ville være helt perfekt.
-Men... da jeg var færdig med bagstykket, forstykkerne og det meste af første ærme, kunne jeg se at der ikke var garn nok... Hmmm...
Afsted, afsted for at købe et nøgle mere, kun for at finde ud af at de ikke havde mere i den farve. Nu var der efterårs/vinter farver på hylderne...
Uhh, jeg kiggede og kiggede men lige meget hvor meget jeg stirrede dukkede der ikke noget lyselilla garn op.
Jeg endte med at købe et par nøgler i grå og synes entenlig at resultatet er blevet ganske fint.
Farverne på billedet er desværre ikke helt som i virkeligheden, der var nok lidt for mørkt da jeg tog billederne.


2 kommentarer:

  1. Det er da blevet rigtig fint med det grå. Uh hvor jeg kender det med at farven pludselig ikke findes mere :) Jeg har nu været heldig et par gange at finde farven i en netbutik.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også selv ganske tilfreds med resultatet.

      Jeg har fulgt med i din søgen efter det grønne garn til dit tæppe, så meget "gad" jeg dog ikke lede efter det, da jeg jo nemt kunne lave trøjen 2 farvet :)

      -Linette

      Slet