fredag den 7. september 2012

Nu er det snart !!

Min nye symaskine...
Nu varer det ikke længe før end jeg skal have en ny symaskine. og hold da helt op hvor jeg glæder mig !!!
 
For år tilbage havde jeg en god maskine, der bare syede derud af og det fik den sandelig også lov til. Jeg har syet bunkevis af tøj til mine drenge da de var mindre.
Men så pludselig en dag, så gav motoren op på symaskinen.. ØV BØV!!!
 
På det tidspunkt var økonomien ikke til en ny god en, så jeg endte med en billig model, så jeg lige kunne lave det mest nødvendige. Den kan sy og det er hvis også det. Men fantastisk har den nu aldrig været!
 
Men nu skal det altså snart være. Jeg skal afsted til symaskine-butikken og kigge på en ny og lækker maskine, og det kan snart kun gå for langsomt med at komme afsted :)
 
Jeg har allerede købe lidt ny stoffer til at sy i, selvom hylderne i sy værelset bugner af stof!!
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar