søndag den 9. september 2012

Lyder som en helikopter...

Mens jeg går og venter på at jeg kan komme afsted og købe min nye symaskine, så prøver jeg at få lidt godt ud af den gamle.
Det er dog et være cirkus at sy på den... den kludre tråden bagpå, så springer den flere sting over, så syer den pludselig fint og pænt, for øjeblikket effter at knække nålen...
Og jeg har indstillet og indstillet og skruet og gjort ved i en uendelighed men den vil bare ikke opfører sig ordentlig...
Men noget ville jeg altså sy i dag og blev det til denne hættetrøje som jeg skal sende til Jylland til Sofia, jeg skal bare lige have lavet et par stykker mere til hendes storbror Samuel. Jeg tror dog jeg vil prøve at vente til jeg har den nye maskine, for det var ikke just nemt at komme igennem denne her.
Meget måtte pilles op hver gang symaskinen besluttede sig for at være på tværs...!!
Mens jeg syede på livet løs, kom Felix med denne bemærkning:
Mor; Den lyder som en Helikopter


Stoffet er nogen større rester jeg har haft liggende længe,
indtil jeg i dag fandt en lejlighed til at bruge det :)

2 kommentarer:

  1. Sikke en sød hættetrøje. Hvilke mønster bruger du?

    åh kender godt det med en træls symaskine. Min gamle maskine er også lige blevet udskiftet til en ny og lækker model. Glæd dig, det er så fantastisk at sy på en ny og moderne maskine. Den syr bare og larmer næsten ikke. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :)
      Det er et mønstre jeg engang købte i Stof & Stil da mine drenge var små, så det er vel en 6-8 år siden.
      Tiden for den nye symaskine nærmere sig med hastige skridt og jeg kan næsten ikke vente mere :)

      -Linette

      Slet