torsdag den 2. august 2012

ZUMBA love ♥

Så kom jeg endelig til zumba igen efter en aaaaalt for lang sommerpause.
Først var det ingen zumba pga af renovation af hallen og derefter skulle jeg 14 vidunderlige dage til Tyrkiet med familien og så skulle jeg lige igang med arbejde igen...

Næsten 4 uger uden zumba er det blevet til og det er dælme lang tid når jeg er vant til at være afsted 6-8 timer om ugen.

Men i dag blev der danset igennem og hvor var det bare helt fantastisk. Jeg ELSKER simpelhen bare at bevæge mig og få rørt hele kroppen til skøn musik og glade rytmer. 
 2*50 min flyver simpelhen bare afsted i selvskab med glade mennesker og super instruktører. (Tak Maria).

Nu sidder jeg så her i sofaen med en skøn fornemmelse i kroppen, glade toner i hovedet, en kop the og et hækletøj i hænderne, mens mine drenge ser film og min mand lige nupper sig en "morfar".

Livet er da herlig ! ♥♥♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar