søndag den 5. august 2012

Sommer Søndags Hygge ♥

Dagen i dag startede med sol og sommer, dejligt !

Senere kom der lidt flere skyrer på himlen men ikke på humøret og varmen var der jo stadigvæk. Så vi pakkede familien og kørte en tur til stranden. Ingen af os var dog i vandet i dag, istedet lå Dean og jeg på tæppet og kiggede ud over vandet mens drengene legede.
Da vi havde "ligget nok" var det istid, og denne gang var det ikke hæklede is der blev ment :)


3 kugler, soft ice,flødebolle og syltetøj !!

Da vi kom hjem farvede drengene og jeg salt og puttede i flasker.
Jeg så det for et par dage siden på en eller anden blog, som jeg desværre ikke lige nu husker navnet på. (eller kan finde igen, hmm...)
 Tænkte at selvom mine drenge nu er 8 og 10 år ville de også synes det var en sjov ting at lave,
Og jeg fik ret. De elskede det !




Det flotte resultat !!

1 kommentar:

  1. nice! troede kun man kunne lave det med tusser på sølvpapir haha

    SvarSlet