søndag den 26. august 2012

Nu skal det altså være...

Jeg vil lære at strikke!!!

Altså jeg kan godt strikke, jeg ved godt hvordan man strikker ret og vrang og perlestrik, og har da også strikket mindre projekter, som babytrøjer, håndklæder, halstørklæder og grydelapper.

Men nu skal det altså udvikle sig...
Jg vil lære at få mit strikkearbejde mere jævnt, tænker at det er noget med rutinen, så her må jeg vist bare strikke og strikke og strikke.
Lige så flot som sådan her hos Lille-ursus

Jeg vil også lære at strikke mønstre, både med farveskift, men sørme også med mønstre i selve det strikkede, snoninger, bobler, huller og hvad det nu hedder alt sammen-
Som det man kan se hos Tusindfryd og her hos Tanta blaa som jeg synes virkelig er dygtig med strikkepindene.

Og jeg i gang, med ikke mindre en 2 strikkeprojekter for tiden. Ikke at de svære slags men jeg skal jo også lige lære det... :)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar