tirsdag den 21. august 2012

Lidt ujævnheder skal der være plads til

Ja ja...
Helt jævnt bliver det ikke når jeg kaster mig ud i div. strikkeprojekter, men tænker at med lidt mere øvelse kommer færdighederne vel også til mig...!!

Denne lille sag er nu færdig, mangler kun en knap på den ene skulder, og i virkeligheden ser den farktisk ganske fin ud, der er ligesom om at kameraret bare fanger ALLE ujævnhederne... Det kunne da ellers godt lige have sørget for at lave billederne til min fordel, hmpf !!



Men et par "bump på vejen" eller i trøjen, skal nu ikke slå mig af pinden, og jeg har da også allerede kastet mig over endnu et strikkeprojekt (og købt ind til endnu et...)
Og så er der jo lige den hæklede ugle som også ligger og venter på at blive lavet færdig... Hmm, mon man skulle søge om flere timer i døgnet til alt det jeg gerne vil lave i øjeblikket ??!

1 kommentar:

  1. ej!!! Den er da alt for flot ser squ ingen ujævnheder!

    SvarSlet