mandag den 27. august 2012

Hæklet armbånd

Selvom jeg nu har kastet mig over strikningen, så har jeg jo ikke lagt hæklingen på hylden. Har jo også et hækleprojekt der lige skal være færdigt.
Men så var det lige at jeg så disse hæklede armbånd på Karen Klarbæks Verden.
Jeg synes de er helt vildt søde og måtte da lige lave noget stykker. Indtil videre er det kun i de sarte farver, men skal da også have nogen stykker i pang farver!!
DIY til armbåndet kan du finde her




Jeg har lavet en lille smule om i forhold til Karen´s DIY.
Hun startede med 50 luftmasker, jeg måtte altså skrære det ned til 40 masker,
da armbåndet ellers ville rasle af ved den mindste bevægelse.
.

Et armbånd med 50 masker og et med 40 masker.

1 kommentar:

  1. Nårh hvor er de bare kære! :D Hvis det er så kender jeg en lille prinsesse der bær armbånd med stil ! :D

    SvarSlet